ליברמן ירד לשטח עם הרמטכ"ל והנחה ליישם מדיניות דיפרנציאלית

כחלק מהמאמץ לסיכול הטרור הנחה השר ליברמן ליישם מדיניות דיפרנציאלית ובמסגרתה צה״ל יתאים את הצעדים הננקטים לאזורים שמהם יצאו או לא יצאו פיגועים
קובי פינקלר No Comments on ליברמן ירד לשטח עם הרמטכ"ל והנחה ליישם מדיניות דיפרנציאלית

שר הביטחון החדש הגיע עם הרמטכ"ל לפיקוד מרכז לסקירה ביטחונית • כתושב יהודה ושומרון, ליברמן הביא עמו מטען אישי לדיונים המקצועיים: "מודה לכם על המאמצים הרבים שהשקעתם ושאתם משקיעים על-מנת לשמור על ביטחון המתיישבים"

שר הביטחון, אביגדור ליברמן • אילוסטרציה צילום: אריאל חרמוני - משרד הביטחון
כחלק מהמאמץ לסיכול הטרור הנחה השר ליברמן ליישם מדיניות דיפרנציאלית ובמסגרתה צה״ל יתאים את הצעדים הננקטים לאזורים שמהם יצאו או לא יצאו פיגועים
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ביקר היום יחד עם הרמטכ״ל, רב-אלוף גדי איזנקוט, בפיקוד מרכז ושמע סקירות מפי מפקד פקמ״ז, אלוף רוני נומה, מפקדים בפיקוד והמנהל האזרחי.

כחלק מהמאמץ לסיכול הטרור הנחה השר ליברמן ליישם מדיניות דיפרנציאלית ובמסגרתה צה״ל יתאים את הצעדים הננקטים לאזורים שמהם יצאו או לא יצאו פיגועים, יגיב ביד קשה ויכביד על מקומות מהם יוצאים פיגועים רבים ומנגד יקל על התושבים, גם ברמה המערכתית וגם ברמה האישית, במקומות שמהם אין פיגועים. כך יידעו כולם שיש השלכות ל-2 הכיוונים, אמר השר ליברמן.

בנימה אישית אמר השר ליברמן למשתתפים בדיון כי כתושב יהודה, שחי שנים רבות באזור ונוסע בכבישים ובדרכים ביהודה ושומרון הוא מודה להם על המאמצים הרבים שהשקיעו ומשקיעים על-מנת לשמור על ביטחון המתיישבים.



0 תגובות